روش هاي كسب درآمد اينترنتي

۷۲ بازديد

روش هاي كسب درآمد اينترنتي

رسيديم به اصلي ترين قسمت اين مطلب. در اين بخش قصد داريم شما را با ايده ها و روش هاي كسب درآمد اينترنتي از سايت هاي خارجي آشنا كنم.

در اين قسمت شش ايده پولساز و كاملاً واقعي را به شما معرفي خواهم كرد كه مي توانيد با استفاده از آنها از سايت هاي خارجي كسب درآمد اينترنتي داشته باشيد. تمام اين روش هايي را كه به شما معرفي خواهم كرد روش هايي كاملاً واقعي هستند.

يعني روش هاي كليشه اي را به شما معرفي نخواهم كرد به عنوان مثال كسب درآمد از گوگل ادسنس يكي از روش هاي كسب درآمد اينترنتي از سايتهاي خارجي حساب مي‌شود اما در ايران شدني نيست.

در ادامه روشهايي را به شما معرفي كردم كه بسياري از افراد در ايران به خصوص خود من هم توانستم از يكسري از روش ها به درآمد هاي زيادي در ماه و حتي روز برسيم. البته خود من تمام روشها را امتحان نكردم ولي با استفاده از روش باينري آپشن توانستم در روز درآمد دلاري بالايي را تجربه كنم.

 

1- كسب درآمد اينترنتي از فروش كتابهاي الكترونيكي در آمازون

يكي از ساده ترين و بهترين روش ها براي كسب درآمد اينترنتي از سايتهاي خارجي فروش كتابهاي الكترونيكي و ايبوك در سايت آمازون است. اگر در زمينه تخصص و مهارت داريد مي توانيد مهارت تان را به كتاب هاي الكترونيكي تبديل كنيد و در سايت آمازون براي فروش قرار بدهيد.

همانطور كه هم قبلاً اشاره كردم سايت آمازون بزرگترين فروشگاه اينترنتي در جهان است كه طي چند سال گذشته فروش كتابهاي الكترونيكي در آن چندين برابر شده است.

به نظر من بهترين روش كسب درآمد اينترنتي از سايتهاي خارجي فروش آموزش است. همانطور كه گفتم ميتوانيد مهارت و تخصص تان را به كتاب‌هاي الكترونيكي تبديل كنيد. ساخت كتاب الكترونيكي هم اصلاً كار سخت و دشواري نيست و مي توانيد با نرم افزار word هم كتاب الكترونيكي را بسازيد.

در فروشگاه اينترنتي آمازون علاوه بر فروش كتاب هاي انگليسي هم مي توانيد كتاب هاي فارسي به فارسي زبانان مقيم در كشورهاي خارجي بفروشيد.

اما اگر مي‌خواهيد با فروش كتابهاي الكترونيكي به درآمدهاي زيادي در روز دست پيدا كنيد پيشنهاد مي كنم به فكر توليد كتاب هاي الكترونيكي به زبان انگليسي باشيد.

 

2- كسب درآمد اينترنتي از فروش آموزش

يكي ديگر از بهترين روشهاي كسب درآمد از سايت هاي خارجي برگزاري دوره هاي آموزشي و فروش آموزش به فارسي زبانان خارج از كشور است.

وب سايت هاي جهاني هستند كه اين امكان را به شما مي دهند دوره هاي آموزشي تان را به سراسر دنيا بفروشيد. بزرگترين اين سايت ها يودمي و ليندا هستند.

سايت ليندا و يودمي با آموزش هاي فارسي مشكلي ندارد و به راحتي مي توانيد دوره هاي آموزشي تان را در اين سايتها بفروشيد.

البته اگر به زبان انگليسي مسلط هستيد مي توانيد دوره هاي آموزشي به زبان انگليسي برگزار كنيد مطمئن باشيد مخاطبان بسيار زيادي شما را دنبال خواهند كرد در دوره‌هاي شما شركت مي كنند. اگر هم به زبان انگليسي مسلط نيستيد ميتوانيد به توليد دوره‌هاي آموزشي به زبان فارسي كسب درآمد داشته باشد.

 

3- كسب درآمد اينترنتي از باينري آپشن

يكي از بهترين و معتبرترين روش هاي كسب درآمد اينترنتي از سايتهاي خارجي كسب درآمد از سيستم هاي باينري آپشن است. خودم با استفاده از اين روش توانستم به درآمدهاي دلاري زيادي در ماه و حتي در روز برسم.

البته براي اينكه بتوانيد از اين سيستم‌ها كسب درآمد داشته باشيد بايد استراتژي داشته باشيد در غير اين صورت ممكن است شكست بخوريد. با استفاده از سايت هاي باينري آپشن شما مي توانيد هزاران دلار در ماه سود كنيد .البته اگر بخواهيد به سود برسيد حتماً بايد تمرين كنيد.

اگر استراتژي داشته باشيد و روزانه ? ساعت تمرين كنيد بعد از از دو الي سه هفته مي توانيد وارد بازار باينري آپشن شويد.

كسب درآمد از باينري آپشن ساده ترين روشي كه ميتوانيد از سايت هاي خارجي كسب درآمد اينترنتي داشته باشيد. شما خيلي راحت مي توانيد بدون هيچ محدوديتي حسابتان را ايجاد كنيد و شروع به درآمدزايي كنيد.

 

4- پيش بيني مسابقات

يكي ديگر روش هاي راه اندازي كسب و كار در بهترين سايت هاي كسب درآمد ثبت نام و فعاليت در سايت پيش بيني مي باشد. اين سايت ها مي توانند بهترين گزينه براي كسب درامد بسيار بالا باشد ، اما ريسك بالايي را به همراه دارد؛

يعني شما هنگام ورود به يك شرط بندي براي كسب درآمد بايد اطلاعات كافي را از اعتبار و امنيت سايت داشته باشيد ؛ كه در غير اين صورت ممكن است شما با يك شرط بندي كلاهبردار برخورد كنيد و متاسفانه تمام سرمايه خود را از دست بدهيد؛

اما يك انتخاب خوب و مطمئن مي تواند به كسب درآمد شما از اين سايت ها بسيار كمك كند ؛ به گونه اي كه شما مي توانيد روزانه با كم ترين ميزان واريزي بالا ترين سود را داشته باشيد.

ما براي كمك به كسب درآمد شما از اين سايت ها يكي از سايت هاي بسيار معتبر شرط بندي را كه داراي مجوز بين المللي مي باشد و همچنين توانسته با ارائه خدمات و امكانات جذاب اعتبار خود را در ميان كاربران و سايت ها بالا ببرد را معرفي مي كنيم و با يك توضيح جامعه از امكانات و خدمات سايت آن را براي شما تحليل مي كنيم.

سايت شرط بندي پين باهيس يكي از سايت هاي شرط بندي بسيار معتبر و داراي مجوز رسمي مي باشد كه گزينه هاي فعاليت و كسب درآمد بسياري را براي كاربران ارائه مي دهد ، افراد مي توانند در اين سايت به غير از پيش بيني و شرط بندي در بخش هاي مختلف از ساير روش هانيز براي كسب درآمد استفاده كنند.

منبع : فيس تري

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.