چوب ترموود فنلاندي

۴۶ بازديد

چوب ترموود فنلاندي يكي از چوب‌هاي بسيار با كيفيت و مرغوب از نوع ترمو وود است كه به دليل زيبايي بي‌نظير، كيفيت فوق‌العاده، مقاومت بسيار بالا توانسته جايگاه ويژه‌اي را به خود اختصاص دهد. چوب ترموود فنلاندي، چوبي مي‌باشد كه از چوب بهترين و مرغوب‌ترين درختان كاج موجود در فنلاند تهيه و توليد مي‌شود.

كشور فنلاند به دليل شرايط آب و هوايي كه دارد منبع غني از درختان كاج و صنوبر مي‌باشد به همين دليل چوب ترموود فنلاندي يكي از چوب‌هاي ترمو وود معروف و مشهور مي‌باشد كه علاوه بر كيفيت بي‌نظير داراي رنگ‌هاي فوق‌العاده زيبا و منحصر به فردي است.

ترمووود فنلاندي

ترمووود فنلاندي

ويژگي هاي چوب ترموود فنلاندي:

چوب ترمو وود فنلاندي يكي از چوب‌هاي بسيار با كيفيت و مرغوب است كه از چوب درخت‌هاي گردو و صنوبر فنلاند استفاده شده است. از ويژگي‌هاي اين نوع چوب مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • عايق و يا نارسانا
  • مقاومت بسيار بالا با هر نوع شرايط آب و هوايي
  • عدم تغيير ابعاد بر اساس انبساط و انقباض
  • رنگ‌پذيري 
  • طبيعي بودن حالت ظاهري

نكاتي در مورد چوب ترموود فنلاندي:

استفاده و يا اجراي اين فرآيند و روش تنها براي شركت‌هايي امكان‌پذير است كه داراي مجوز رسمي بوده و همچنين جز عضو انجمن بين‌المللي ترموود به حساب مي‌آيند. ترموود فنلاندي نوعي برند تجاري است كه كيفيت نهايي محصول را مشخص مي‌كند. مجهز بودن برند و يا نام تجاري چوب‌هاي ترمو وود فنلاندي باعث مي‌شود تا مصرف كننده با اطمينان كامل نسبت به خريد خود اقدام كند.

ترموود فنلاندي

ترموود فنلاندي

قيمت چوب هاي ترموود فنلاندي:

يكي از سوال‌هايي كه ذهن مصرف‌كننده و يا خريداران را درگير كرده اين است كه قيمت اين نوع چوب چقدر است؟ در پاسخ به اين سوال بايد گفت قيمت ترموود فنلاندي نسبت به نمونه هاي ديگر چوب ترمو وود گران‌تر هستند و با توجه به كيفيت، مقاومت، زيبايي و موارد ديگر بسيار مناسب خواهد بود.

كاربرد چوب هاي ترموود فنلاندي:

از اين نوع چوب ترمو مي‌توان براي ساخت انواع پله‌هاي چوبي، نماي داخلي ساختمان‌ها و تزئينات داخلي ساختمان مانند كف پوش، كابينت، نرده‌هاي داخلي چوبي، دكور توكار، و غيره استفاده نمود. هم‌چنين اين نوع چوب‌ها در ساخت انواع آلاچيق، ساخت انواع وسايل چوبي و اشياء تزئيناتي چوبي مانند مجسمه، گلدان، قاب عكس، ساخت انواع درب و پنجره، اجراي نماي بيروني ساختمان‌ها و موارد ديگر كاربرد دارند.

 

گلدان برنزي

۴۷ بازديد

گلدان برنزي

 

گلدان برنزي محفظه اي از جنس آلياژ برنز است كه در آن گل و گياه قرار داده مي شود. برخي از گلدان هاي برنزي كاربردي و برخي ديگر دكوري هستند. گلدان هاي برنزي را مي توان با گل هاي مصنوعي تزئين كرد. برخي از گلدان هاي برنزي بدون گل نيز زيبايي خاص خود را دارند. عده اي افراد از واژه گلدان برنجي براي توصيف معناي آن استفاده مي كنند. گلدان هاي برنجي گلدان هايي هستند كه از ورق هاي برنجي ساخته شده اند. آلياژ برنج تركيبي از مس و روي است. گلدان برنزي از آلياژ برنز ساخته شده است كه تركيبي از مس و قلع است. در چيدمان خانه مي توان از محصولات مختلف مانند گلدان برنزي، نه تنها براي حل مشكل خالي بودن دكوراسيون خانه استفاده كرد ، بلكه مي توان زيبايي خاصي به دكوراسيون خانه بخشيد.

يكي از محصولاتي كه نه تنها مي تواند جاي خالي دكوراسيون شما را پر كند ، بلكه احساس طراوت و سرزندگي را ايجاد مي كند ، يك گلدان برنزي با گل است. استفاده از گلدان برنزي با گل هاي زيبا حس خوبي به اهالي خانه مي دهد. با استفاده از گل هاي تزئيني زيبا براي گلدان هاي برنزي مي توانيد اين طراوت و نشاط را افزايش دهيد. يك گلدان برنزي با گل مي تواند روي ميز ، قفسه ، ميز عسلي يا هرجاي خانه كه فكر مي كنيد نياز به تغيير دارد ، استفاده مي شود.

 

c6_q0fv.jpg

 

گلدان هاي برنزي در اندازه هاي كوچك و بزرگ توليد مي شوند و به طبع خود مي توانند سليقه هاي مختلف را پوشش دهند. گلدان هاي برنزي نيز در انواع دسته دار و بدون دسته توليد مي شوند. برخي از گلدان هاي برنزي هاي عرضه شده توسط فروشگاه برنز جديد به شرح زير است. گلدان توري برنزي پايه فرشته يكي از محبوب ترين گلدان هاي توليد شده در فروشگاه برنز نوين است. همانطور كه از نامش پيداست، گلدان توري و توخالي است و از فرشته اي در پايه گلدان استفاده شده است. نوع ديگري از گلدان برنزي كه مشابه نمونه قبلي است را مي توان گلدان برنزي پايه بانو ناميد.

تفاوت اين گلدان با نمونه قبلي در استفاده از نماد بانو در طراحي اوليه آن است. يكي ديگر از نمونه هاي گلدان ساخته شده از برنز نوين را مي توان گلدان برنزي توري پايه كوتاه ناميد. اين گلدان كوتاهتر از دو مورد قبلي است.

 بنابراين ، قيمت يك گلدان اصلي كوتاه ارزان تر از قيمت يك گلدان براي يك فرشته و يك خانم است. براي تزئين گلدان برنزي مي توانيد از شاخه هاي مختلف برنجي ، مسي يا گل هاي مصنوعي استفاده كنيد.

قرار دادن اين گلدان گل در گوشه اتاق پذيرايي مي تواند فضاهاي خالي خانه را بپوشاند و زيبايي خانه شما را دو چندان كند. فروشگاه برنز نوين همچنين عرضه كننده گلدان روميزي برنزي نيز مي باشد. يك نمونه محبوب گلدان ميز برنزي را مي توان گلدان دسته دار روميزي دانست. اين گلدان اغلب در بيشتر خانه هايي كه از ظروف برنزي استفاده مي كنند يافت مي شود.

علاوه بر مورد قبلي، گلدان برنزي طرح شش ضلعي بزرگ نيز نمونه ديگر عرضه شده توسط برنز نوين است. با تزئين اين گلدان برنزي با گل برنجي يا گل مصنوعي ، مي توان از آن در فضاي اپن آشپزخانه ، ميز تلفن ، ميز عسل و روي ميز تلويزيون استفاده كرد. مثال ديگر گلدان برنزي شش ضلعي كوچك است كه نمونه كوچكتري از گلدان برنزي شش ضلعي بزرگ مي باشد. مي توانيد اين گلدان برنزي را با انواع گل هاي برنجي يا مصنوعي تزئين كنيد و دكوراسيون خود را زيباتر از قبل كنيد.

فروشگاه برنز نوين در كنار ديجي كالا جزو معروف ترين فروشگاه هاي تخصصي در زمينه عرضه محصولات برنزي مي باشد. فروشگاه برنز نوين داراي نماد اعتماد الكترونيكي مي باشد. همچنين تضمين اصالت كالا، ارسال رايگان محصولات غير حجيم به سراسر كشور، ارسال رايگان محصولات حجيم به استان تهران و البرز، تضمين سلامت ارسال، بالاترين كيفيت و قيمت مناسب از مزيت هاي ويژه فروشگاه برنز نوين مي باشد. همچنين فروشگاه برنز نوين با ديجي كالا همكاري در زمينه عرضه محصولات برنزي انجام مي دهند. شماره تماس مستقيم فروشگاه برنز نوين براي برقراري ارتباط 09026210810 مي باشد و شما مي توانيد در ساعات روز جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد تماس حاصل فرماييد. براي ديدن كليه محصولات فروشگاه برنز نوين نيز كافي است به وبگاه اينترنتي فروشگاه به نشاني https://bronzenovin.com مراجعه فرماييد.

 

 

مواردي كه استفاده از شيلد توصيه مي شود

۵۱ بازديد

مواردي كه استفاده از شيلد توصيه مي شود

 

يكي از محصولاتي كه در زمان كرونا به عنوان محصول مكمل براي افزايش حفاظت در برابر ويروس معرفي شده است شيلد صورت است. محصولي ساده كه در مراكز درماني نيز در جاهايي كه خطر ميكروبي و ويروسي بالايي وجود دارد استفاده مي شوند. كالايي كه يك طلق منحني شكل متناسب با منحني صورت دارد و به كمك يك قسمت پلاستيكي به همين شكل ثابت شده است. همچنين به كمك كش يا بند به پشت سر وصل مي شود. اين وسيله با پوشاندن صورت از بالا تا پايين به كاهش خطر ابتلا به كويد نوزده يا كرونا كمك زيادي مي كند.

شيلد حتما بايد همراه با ماسك استفاده شود. استفاده از شيلد بدون ماسك نمي تواند به كاهش خطر ابتلا به كرونا كمك كند. چرا كه از هر طرف باز است و نمي تواند عبور ويروس را فيلتر كند. اما تركيب شيلد و ماسك مي تواند يك تركيب قوي براي كاهش خطر كرونا به حساب بيايد.

در زمان كرونا با برداشتن برخي از محدوديت ها به مردم اين اجازه داده شده است كه براي رفت و آمد به محل كار خود از وسيله نقليه شخصي خودشان استفاده كنند. اما هستند كساني كه شرايط استفاده از وسيله نقليه شان را ندارند و يا اصلا وسيله اي ندارند. اين افراد ممكن است مجبور باشند براي رفت و آمد از مترو و اتوبوس و تاكسي استفاده كنند. وسايل حمل و نقل عمومي نيز از نظر ميزان جمعيت قابل پيش بيني نيستند و گاها جمعيت زيادي در آن ها وجود دارد. يكي از مواردي كه استفاده از شيلد بسيار مفيد است در همين وسايل حمل و نقل عمومي است. اگر ناچاريد در كنار افراد ديگر در مترو و اتوبوس و تاكسي باشيد بهتر است علاوه بر ماسك شيلد هم داشته باشيد.

در مواردي كه ناچار هستيد براي خريد مايحتاج روزانه و يا كالاهايي كه مورد نياز خودتان يا خانواده است به فروشگاه برويد بهتر است از ماسك و شيلد به صورت همزمان استفاده كنيد. اين كار به كاهش خطر كرونا كمك زيادي خواهد كرد. در فروشگاه ها نيز ممكن است تعداد افراد زياد باشد و خطر ابتلا زياد باشد. پس بهتر است پروتكل ها با دقت بالا رعايت شوند.

بانك ها و ساير ادارات و مراكز خدماتي نيز از محل هاي خطرناك هستند. بهتر است هنگام حضور در آن ها موارد بهداشتي و پروتكل ها با دقت بالايي استفاده شوند. استفاده از شيلد در اين محيط ها بسيار كمك كننده و مفيد خواهد بود. خيلي از كارمندان و كساني كه در اين جاها كار مي كنند نيز خود شيلد مي زنند تا بيشتر در امان باشند.

هنگام رفت و آمد در هر جايي و در زمان حضور در هر جايي كه جمعيت زيادي وجود دارد و يا در مواردي كه بايد فاصله كمي با ديگران داشته باشيد نيز شيلدها بسيار به كمك شما مي آيند.

دقت كنيد كه علاوه بر ماسك و شيلد موارد ديگر گفته شده را نيز رعايت كنيد. ضدعفوني كردن و شستن مكرر دست ها همچنان اهميت زيادي دارد و بايد بسيار مورد توجه قرار داشته باشد. تا جاي ممكن از رفت و آمد بيرون از منزل بايد پرهيز كرد و در خانه ماند. خريد كالاهاي مورد نياز بهتر است به صورت غيرحضوري و آنلاين انجام شود. داشتن فاصله اجتماعي مناسب با ديگران نيز بسيار مهم است و بايد فاصله ايمني و خوبي در بيرون از منزل با ديگران داشته باشيم.