20 رفتار نادرست اينترنتي - و نحوه رفع آنها

۴۷ بازديد

20 رفتار نادرست اينترنتي - و نحوه رفع آنها

توصيف همه چيزهاي بد در اينترنت غيرممكن است. هكرها، ويروس‌ها، كلاهبرداري ها و بسياري موارد خطرناك ديگر به صورت آنلاين ديده مي‌شود. وظيفه ما اين است كه تا جايي كه مي‌توانيم از خود محافظت كنيم. متأسفانه، بسياري از كاربران اينترنت وقتي صحبت از امنيت آنلاين آن‌ها مي‌شود، بي خيال و بي دقت هستند. هنگام استفاده از Wi-Fi عمومي رايگان، برخي از خريدهاي آنلاين را انجام دهيد. پرونده‌ها را از وب سايت‌هاي طراحي شده بارگيري كنيد. و البته ايجاد رمزهاي عبور آسان براي حدس زدن زيرا "هيچ كس به هك حساب‌هاي من اهميتي نمي‌دهد." هيچ راهي براي توجيه اين اقدامات خطرناك وجود ندارد. بنابراين، در اينجا يك ليست مفيد از 20 عادت برتر آنلاين بد وجود دارد كه بايد در اسرع وقت آنها را تغيير دهيد.

ترك عادت‌هاي بد آنلاين (و جايگزيني آنها با عادت‌هاي خوب)

اگرچه روش‌هاي بي شماري وجود دارد كه مي‌توانيد از طريق اينترنت مشكلات ايجاد كنيد، اما اين 20 عادت خطرناك اينترنتي بسيار رايج هستند كه نمي‌توان آنها را ناديده گرفت. پس بياييد آستين‌ها را بالا بزنيم و يكي يكي آنها را صاف كنيم.

 

1. از رمز عبور يكسان براي همه موارد استفاده كنيد

اين يكي از بدترين عادت‌هاي ديجيتالي است كه بايد داشته باشيد. اگر يك هكر به نحوي موفق به دريافت اين رمز عبور واحد شود كه براي هر ورود از آن استفاده مي‌كنيد، براي دسترسي به همه حساب‌هاي آنلاين شما مشكلي نخواهد داشت. بنابراين تنبل نباشيد و هر بار كه يك حساب كاربري جديد ايجاد مي‌كنيد، به خصوص براي سايت‌هاي بانكي يا خريد، يك رمز عبور منحصر به فرد و قدرتمند ارائه دهيد. همچنين مي‌توانيد با استفاده از يك مدير رمز عبور مطمئن، تمام رمزهاي عبور بي نظير خود را به خاطر بسپاريد.

 

 

2. به روزرساني هاي نرم افزار را ناديده بگيريد

شما، من و اكثر كاربران به روزرساني هاي نرم افزاري را آزار دهنده مي دانيد زيرا تمايل دارند كه فقط وقتي فرصت نداريد با آنها كنار بياييد ظاهر شوند. بنابراين كاري كه معمولاً انجام مي‌دهيد فشار دادن دكمه "به تعويق انداختن" است، فكر مي‌كنيد بعداً به آن باز خواهيد گشت. اما شما هرگز اين كار را نمي‌كنيد.

 

به روزرساني برنامه‌هاي ضد ويروس / ضد بدافزار براي اطمينان از محافظت دستگاه شما در برابر تهديدات مخرب بسيار مهم است. اگر نمي‌خواهيد مرتباً به روزرساني ها را بررسي كنيد، فقط برنامه‌هاي خود را فعال كنيد تا اين كار را به صورت خودكار انجام دهند.

 

3. بارگيري نرم افزار رايگان

انواع نرم افزارهاي رايگان به صورت آنلاين در دسترس هستند. همچنين مي‌توانيد وب سايت‌هايي پيدا كنيد كه نرم افزارهاي رايگان قابل بارگيري با بارگيري را ارائه مي‌دهند. قبل از بارگيري هر چيزي از آن، بايد از خود بپرسيد "چرا  فيلترشكن رايگان است؟"

 

معمولاً پاسخ اين است كه يا داده‌هاي زيادي در مورد شما جمع آوري خواهد كرد، شما را با تبليغات بمباران مي‌كند، آن‌ها را به سرقت مي‌برد (و بنابراين غيرقانوني)، يا در واقع بدافزار را پنهان مي‌كند. بنابراين، هميشه بايد هنگام بارگيري هر نوع نرم افزار بسيار مراقب باشيد. بررسي‌ها را بخوانيد، از قانوني بودن سايت مطمئن شويد و برنامه آنتي ويروس خود را تهيه كنيد - فقط در موارد خاص.

 

 

4- از احراز هويت دو عاملي استفاده نمي‌شود

در حالي كه 2FA دسترسي به پرونده‌ها و ايميل‌هاي شخصي شما را براي هكرها بسيار دشوار مي‌كند، هنوز هم افراد زيادي از اين ويژگي امنيتي عالي استفاده نمي‌كنند.

 

احراز هويت دو عاملي يك لايه امنيتي بيشتر به حساب شما اضافه مي‌كند و در بسياري از سرويس‌هاي آنلاين از جمله Gmail، Google Drive، iCloud اپل، توييتر و فيس بوك در دسترس است.

 

 

5. بدون محافظت از صفحه قفل

تا زماني كه تلفن خود را بدون حتي يك ثانيه مراقب نگذاريد، كافي است از آن محافظت كنيد: الگوي، پين يا رمز عبور.

 

اگر صفحه خود را قفل نكنيد، هركسي مي‌تواند بدافزار يا جاسوس افزار را روي تلفن شما نصب كند بدون اينكه متوجه شويد. همچنين بايد مكان از راه دور را فعال كرده و در صورت امكان آن را حذف كنيد تا اگر شخصي به تلفن شما حمله كرد، بتوانيد تمام اطلاعات شخصي خود را از راه دور حذف كنيد.

 

 

6. بدون رمز رايانه

افراد اطلاعات شخصي و حساس بسيار بيشتري را در كامپيوترهاي خود بيش از هرجاي ديگر ذخيره مي‌كنند، اما اغلب براي محافظت از آنها كاري نمي‌كنند. نصب نرم افزارهاي جاسوسي يا سرقت اطلاعات شخصي شما را براي كسي آسان نكنيد. يك رمز عبور بر روي رايانه خود قرار دهيد و هنگام ترك آن - حتي براي چند دقيقه - آن را قفل كنيد.

 

 

7. بدون برنامه‌هاي ضد ويروس و برنامه‌هاي ضد ويروس

اگرچه ناديده گرفتن به روزرساني هاي آنتي ويروس يك عادت ديجيتالي بد است، اما كمبود نرم افزار براي محافظت از شما در برابر تهديدات مخرب حتي بدتر است. بنابراين اكنون زمان مناسب براي انجام برخي تحقيقات و ايمن سازي برنامه‌هاي قابل اطمينان ضد ويروس و ضد بدافزار است. علاوه بر اين، براي يك لايه امنيتي بيشتر اين نام مجاز نمي باشد نصب كنيد و هميشه اين سه مورد را به روز نگه داريد.

 

برخي از بانك‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري در ازاي وثيقه طلا به متقاضيان وام مي‌دهند

۴۸ بازديد

برخي از بانك‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري در ازاي وثيقه طلا به متقاضيان وام مي‌دهند.

 

به گفته ما گرو گذاشتن طلا در بانك و اخذ وام در سال‌هاي گذشته تنها از طريق بانك قابل دريافت است اما اكنون برخي از بانك‌ها و مؤسسات مالي و اعتباري در ازاي دريافت طلا وام مي‌دهند. اما شرايط اخذ اين وام چگونه است؟

1- وام طلا نياز به ضامن ندارد

 

وام طلا به ضامن يا چك يا سفته نياز ندارد و تنها با واريز طلا در بانك قابل دريافت است. بسياري از مردم هنگام نوبت به گرفتن وام از بانك‌ها نااميد مي‌شوند فقط به دليل نداشتن ضامن. وام طلا نيازي به ضامن ندارد و طلاي سپرده شده در بانك شما ضامن وام است.

https://talaparsi.ir/

2- وام فقط براي طلاي تزئيني داده مي‌شود

 

بانك كارگشايي يا ساير مؤسسات اعتباري سكه‌هاي طلا را به عنوان وثيقه وام طلا نمي‌پذيرند و در ازاي دريافت طلاي تزئيني فقط به متقاضيان وام مي‌دهند.

 

3- شرايط بازپرداخت اقساط متفاوت است

 

هر بانك يا موسسه مالي شرايط بازپرداخت سهم خود را دارد. اين شرايط ممكن است شامل بازپرداخت مبلغ مدت دار و مقطوع حداكثر پس از يك سال باشد، در اين صورت ممكن است تمام طلاها از بانك خارج شود و يا اقساط ماهانه به موقع بازپرداخت شود. به گزارش جهان نيوز، در برخي از بانك‌ها مي‌توانيد طلاي خود را به همان اندازه كه از اقساط وام خود پرداخت مي‌كنيد پس بگيريد. به عنوان مثال، اگر 25? وام خود را بازپرداخت كنيد، مي‌توانيد يك چهارم طلاي متعهد را از بانك دريافت كنيد.

تاريخچه زعفران در ايران

۴۶ بازديد

تاريخچه زعفران در ايران

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد.

كلمه "زعفران" قدمتي بيش از ?0?? سال دارد. نام علمي اين گياه (Crocus Sativus) است. زعفران از كلمه زرپران (زر+پر+ان - گلي كه پرهايش همچون زر است) در زبان دري آمده و به اين معناست كه گلبرگ هاي اين گياه همچون زر گرانبها و قيمتي مي‌باشد. اين كلمه در زبان‌هاي مختلف به شكل‌هاي گوناگون تلفظ مي‌شود. در پشتو و عربي "زعفران" ، در زبان‌هاي فارسي و تركي "Zefrun" ،  در زبان انگليسي "saffron"، در زبان اسپانيايي " azafr?n"، در زبان ايتاليايي "zaferano"، در زبان هندي "zuffron" و در زبان فرانسه "safrane" تلفظ مي­شود. در زبان سرياني كُركُم يا كَركُم ، ابوريحان بيروني ضمن وصف زعفران و نام‌هاي آن در زبان‌هاي مختلف مي‌گويد زعفران را به رومي اينخوس و قرقو، جالينوس قوروقوس گفته است.

زعفران در اعصار گذشته

 كارشناسان معتقدند كه زعفران اولين بار در كشورهاي يونان، ايران، تركيه و افغانستان رشد كرده است. به روايتي ديگر، پيدايش نخستين مزارع زعفران در جهان در نواحي همدان و كرمانشاه، تفرش و برخي از مناطق مازندران بوده است. پس از اسلام زعفران مناطق بروجرد، اصفهان، نهاوند و ري نيز شهرت زيادي پيدا نمود اما با حمله مغولان كشت آن رو به انقراض رفت. پس از آن كشت زعفران در بيرجند و قائنات شروع شد كه تا امروز هم ادامه دارد و بسيار شهرت يافته است.

 

 
   



در عصر هخامنشيان توليد زعفران در ايران قابل توجه بوده به طوري كه روزانه در دربار دومينه (حدود يك كيلوگرم) زعفران استفاده مي‌شد. كاربرد زعفران در آن زمان به عنوان رنگ و رايحه انواع خوراكي‌ها مانند تزئين كلوچه، شيريني و نان و همچنين در ساخت روغن‌هاي آرايشي بوده است. اين روغن‌ها همانند كرم‌ها يا ماسك‌ها امروزه نيز جهت زيبايي و لطافت پوست استفاده مي‌شوند. مستندات و شواهد تاريخي حاكي از اين است كه از زعفران براي عطر و بخور جهت خوشبو كردن فضاي كاخ‌ها، مجالس جشن و سرور نيز استفاده مي‌كردند. در سنگ نگاره‌هاي تخت جمشيد نيز جلوي داريوش دو بخوردان براي استفاده از عطر و بخور در كاخ‌هاي پرسپوليس كنده‌كاري شده است.

 

براي اطمينان در خريدي بدون واسطه و با قيمت مناسب به صفحه خريد زعفران بهرامن مراجعه كنيد. قيمت زعفران بهرامن در مقايسه با كيفيت اين محصول عامل رقابتي در فروش اين ادويه گرانبهاست.

در عصر ساسانيان عرب ها با زعفران آشنا شدند و آن را از شهرهاي كرمانشاه و همدان وارد كشور خود نمودند و مورد استفاده‌هاي خوراكي و غيرخوراكي قرار مي‌گرفت.  محلول زعفران گاهي به عنوان استامپ براي درج علامت بازرگاني بر روي محموله‌هاي تجاري و يا زدن نقش علامت كشتارگاه بر روي گوشت گوسفندان و يا به عنوان خوشبو كردن پيكر مردگان پس از غسل ميت، تحرير خوشنويسي بر روي پوست آهو، آراستن نسخه‌هاي خطي و نوشتن عناوين يا تحرير حاشيه‌ها، رنگ كردن پارچه‌ها، قالي‌ها و ... كاربرد داشت.

در عصر قاجاريه هم همچون عصر هخامنشيان علاوه بر مصارف غيرخوراكي از زعفران استفاده‌هاي خوراكي هم مي‌كردند و در آماده كردن شربت زعفران و انواع آش‌ها، مسقطي، يخ در بهشت، شله زرد، حلوا و بستني كاربرد داشت؛ زعفران در گذشته جهت مصارف دارويي نيز استفاده مي‌شده است.

دانشمنداني همچون بخارايي، ابوعلي سينا، بغدادي، خراساني و بسياري از پزشكان ايراني- اسلامي از آن در توليد روغن‌ها، مواد آرايشي و ماسك‌هاي زيبايي استفاده مي‌كردند.

شاعراني همچون فردوسي و نظامي گنجوي در اشعار خود به خوشبو كردن فضا توسط زعفران اشاره دارند. براي مثال نظامي در اشعار خسرو و شيرين، اينگونه بيان مي‌كند: "زخار و خاره خالي كن ميانش      معطر كن به مشك و زعفرانش"

زعفران از همان زمان‌هاي گذشته به عنوان ماده‌اي خنده‌آور، مفرح و شادي‌آور، تقويت‌كننده عروق، تقويت هوش و حافظه در منابع طب و داروشناسي كهن ايراني و اسلامي شناخته شده است. پزشكان قديمي همچنين جهت درمان بيماري‌هايي همچون ماليخوليا و جنون‌، مغز و دماغ، سردرد، زخم، ورم‌ و درد مفاصل و به عنوان مسكن و خواب‌آور، تسكين دردهاي قاعدگي و تنظيم عادات ماهانه زنان، ضدعفوني‌كننده، تسهيل در زايمان، و جهت درمان بيماري‌هاي دستگاه گوارش، دستگاه تنفسي، چشم وگوش و ... از زعفران بهره مي‌گرفتند و در نسخه هايي تجويزي، زعفران تركيب اصلي دارو بود. در آن زمان براي شستشوي چشم، از محلول جوشانده نيمه گرم (ولرم) زعفران استفاده مي‌كردند چون خاصيت ضد عفوني كنندگي داشت.

 

منابع

-          Abdul Samad Katawazy; “A COMPREHENSIVE STUDY OF AFGHAN SAFFRON”; Research, Planning and Policy Directorate, April, 2013.

-          Salwee Yasmin and F. A. Nehvi; “Saffron as a valuable spice: A comprehensive review”; African Journal of Agricultural Research Vol. 8(3), pp. 234-242, 24 January, 2013.

-          محمد حسن ابريشمي؛ "زعفران از ديروز تا امروز"؛ انتشارات اميركبير؛ سال 1389.

-          وبسايت رسمي فروشگاه اينترنتي بهرامن        

منبع : ساعت24                                                                                          

اگر اهل سفر هستيد، اين اپليكيشن‌ها را نصب كنيد

۵۴ بازديد

اگر اهل سفر هستيد، اين اپليكيشن‌ها را نصب كنيد!

 

تنظيم يك برنامه سفر هم مي‌تواند امري سرگرم‌كننده و هم سخت باشد. چه مكان‌هايي واقعاً مسافران زيادي را جذب خود مي‌كنند و از چه مكان‌هايي مي‌توان چشم‌پوشي كرد؟ چه زماني را بايد در يك موزه هنر صرف كنيد و اين موزه چقدر با مغازه كتابي كه قصد بازديد از آن را داريد، فاصله دارد؟ و چگونه مي‌توانيد تمامي ايده‌ها و رزروهايي كه داريد را به‌صورت سازماندهي‌شده حفظ كنيد؟ در اين مطلب، قصد داريم كه به تمامي اين سوال‌ها پاسخ دهيم، پس همراهمان باشيد.

713b_z3.jpg

بهترين اپليكيشن هاي برنامه‌ريز سفر مي‌توانند شما را در پاسخ به اين سؤالات ياري دهند. ما نيز در اين مقاله به معرفي 5 اپليكيشن پرداخته‌ايم كه مي‌توانند شما را در يافتن بهترين مكان‌ها براي بازديد و تنظيم برنامه روزانه در يك مكان راهنمايي كنند. با دانلود يكي از اين برنامه‌ها ديگر نيازي به كاغذهاي دست‌وپا گير و صفحات ورد در گوشي خود نخواهيد داشت.

 

توجه: تمامي اين برنامه‌ها به‌صورت رايگان‌اند، مگر اينكه مبلغ دانلود آن‌ها در پايين برنامه ذكرشده باشد.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

 

TripAdvisor (مشاور سفر)

تريپ ادوايزر (iOS/Andriod) كه شركت مادر سفر هوشمندانه است، قدمت بيشتري نسبت به‌تمامي اپليكيشن هاي برنامه‌ريزي سفر دارد. اين اپ برخلاف ساير برنامه‌هايي كه تنها به شهرهاي بزرگ اشاره دارند، ليستي بلندبالايي از تمامي جذابيت‌هاي اصلي و نقاط پنهان هر نقطه از جهان مانند رستوران‌ها، هتل‌ها و مكان‌هاي اجاره‌اي براي تعطيلات را در خود جاي‌داده است. مي‌توانيد با ذخيره نمودن مكان‌هاي موردعلاقه‌تان در قسمت جديد " ويژگي سفرها"، برنامه‌ريزي شخصي شده خود را ايجاد نماييد. (سفرها را مي‌توان به‌صورت خصوصي حفظ كرد يا با عموم افراد به اشتراك گذاشت).

 

وقتي نام شهري را در داخل اين برنامه جستجو مي‌كنيد، مي‌توانيد عكس‌ها، ويدئوها، نقد و بررسي‌ها و مقالات متعددي از سفر سايرين را درباره آن مكان خاص نيز مشاهده كنيد كه ايده‌ها و الهامات خوبي را در اختيارتان مي‌گذارد. براي داشتن يك برنامه‌ريزي بهتر در سفر مي‌توانيد سؤالات خود را در بخش "انجمن تريپ ادوايزر" مطرح كنيد، در اين قسمت كارشناسان جغرافيايي مشاوره‌هاي خوبي را در اختيارتان خواهند گذاشت.

 

 

Visit a City (ديدن يك شهر)

ويزيت اِ سيتي (iOS/ Android) به حل دو چالش عمده در برنامه‌ريزي براي سفر كمك مي‌كند: دانستن مدت‌زمان اقامت در هر مكان و كاهش زمان تعطيلات از طريق دسته‌بندي مكان‌هاي جذابي كه در نزديكي يكديگر قرار دارند. وقتي مقصدي را انتخاب مي‌كنيد، اين اپ بر اساس تعداد روزهايي كه شما براي سفر تعيين كرده‌ايد، راهنمايي‌هايي راجع به نقاط ديدني شهر را در اختيارتان مي‌گذارد. مثلاً ما شهر واشنگتن D.C را به مدت سه روز انتخاب كردم، براي ما 4 برنامه‌ريزي ارائه شد: جذابيت‌هاي اصلي شهر، برنامه خانوادگي، برنامه سفر بسته‌بندي‌شده و آسان گرفتن. اپ به‌صورت خودكار تمامي مكان‌هاي جذاب دور و اطراف را در يك گروه جمع‌آوري نموده و مسافت موجود براي هر مكان را در اختيارتان مي‌گذارد (مثلاً "سه دقيقه با پياده‌روي"). همچنين مقدار زماني كه مي‌بايست براي طي اين مسافت صرف شود را نيز نشان مي‌دهد.

 

مي‌توانيد با تغيير دادن روز بازديدتان از يك شهر، اصلاح مدت‌زماني كه بايد در آن مكان سپري كنيد و حذف تمامي مكان‌هاي جذاب به ويرايش برنامه سفر خود بپردازيد.(شما به‌ احتمال فراوان ويرايش‌هايي را انجام خواهيد داد، زيرا خوردن ناهار يا قهوه در اين برنامه‌ريزي گنجانده نشده است). همچنين مي‌توانيد با رزرو يك تور گردشگري در اين برنامه، اطلاعات جامعي درباره مقصد به دست آوريد، اطلاعاتي مانند بهترين زمان در سال براي سفر يا نكاتي راجع به‌صرفه جويي در هزينه‌ها.

شهرنت شبكه اجتماعي خريد و فروش كالا و خدمات. شهرنت فروشگاهي به وسعت شهر شماست. در اپليكيشن شهرنت شما مي توانيد با توليد محتوا و به ازاي لايك و كامنت هاي دريافتي خود درآمد مستقيم ريالي داشته باشيد.

Google Trips( سفرهاي گوگل)

برنامه جامع گوگل تريپس خيلي از مسائل را به‌خوبي پوشش مي‌دهد. شهر موردنظر خود را وارد كرده و بر روي گزينه " كارهايي كه بايد انجام داد" كليك كنيد. ليست بلندبالايي از دسته‌بندي‌هاي مختلف از پايه (نقاط برجسته، مكان‌هاي موردعلاقه كودكان) تا پيشرفته (مقاصد هنري، پارك‌ها و باغ‌ها) برايتان گشوده مي‌شود. اين دسته‌بندي‌ها از شهري به شهر ديگر باهم فرق مي‌كنند، مثلاً واشنگتن D.C شامل ليست "D.C ادبي" است، درحالي‌كه بارسلونا شامل مواردي مانند " نقاط تحول تاريخي مدرن و بارسلوناي گوتيك" است. مي‌توانيد اين موارد را در غالب يك ليست مشاهده كنيد يا مكان آن‌ها را روي نقشه بيابيد، سپس به ذخيره مكان‌هايي كه موردعلاقه‌تان هستند بپردازيد. در اين ليست ساعت باز شدن درب‌ها، آدرس‌ها و مطالب كلي ذكرشده است.

 

براي راهنمايي بيشتر بر روي "برنامه‌هاي روز" كليك كنيد، اين قسمت شامل برنامه‌ريزي پيشنهادي روزانه براي بازديد از نقاط ديدني شهر در نزديكي شماست. مي‌توانيد با اضافه يا حذف نمودن يك مكان به شخصي‌سازي اين قسمت بپردازيد. اين اپ همچنين شامل يك بخش رزرواسيون است كه قادر به چيدمان تاييدات سفر از طريق حساب كاربري جيميل و حاوي بخش‌هاي اطلاعاتي در جهت سهولت هر چه بيشتر برنامه‌ريزي است. جايزه: مي‌توانيد در سفرتان هر چيزي را به‌صورت آفلاين دانلود كنيد.

 

 

Rome2Rio(روم تو ريو)

بخش سرگرم‌كننده برنامه‌ريزي سفر، تصور تمام مكان‌هاي جذابي است كه قصد سفر به آنجا راداريد. اما قسمت غير سرگرم‌كننده سفر، ندانستن نحوه رفتن به اين مكان‌هاست. "اپليكيشن روم تو ريو" اين مسئله را حل نموده است. اين برنامه براي ارائه بهترين مسير از نقطه A به نقطه B تمامي گزينه‌هاي مربوط به هر حالت از حمل‌ونقل را جستجو مي‌كند، با هواپيما، قطار، مترو، اتوبوس، از طريق رودخانه، تاكسي و آبر.

 

 

مي‌توانيد نام دو مقصد يا دو نقطه از شهر را كه باهم فاصله‌ دارند در برنامه وارد كنيد، اپ گزينه‌هاي مختلف شامل مدت‌زمان موردنظر براي سفر به آن شهر و هزينه‌هاي تقريبي را به شما نشان مي‌دهد. توجه داشته باشيد كه اين ليست‌ها تنها به‌منظور اهداف برنامه‌ريزي ارائه‌شده‌اند و شما نمي‌توانيد از طريق آن به رزرو پرواز يا بليط خود بپردازيد.

 

 

Triplt

تريپ ايت به دلايل منطقي، يك برنامه ثابت در ليست " بهترين اپ هاي سفر" است. اين برنامه ليستي مملوء از تاييدات رزرو پراكنده براي هتل و رستوران را به يك برنامه‌ريزي حرفه‌اي واحد تبديل مي‌كند تا بتوان به‌صورت آفلاين آن را مورد استفاده قرار داد، در تقويم تلفن همراه تنظيم كرد و باكسي كه دوستش داريد به اشتراك گذاشت. شما به‌راحتي يك ايميل از هر تائيد را به آدرس plans@triplit.com مي‌فرستيد و اجازه مي‌دهيد كه برنامه مابقي كارها را انجام دهد.

دانلود فيلم Slumdog Millionaire 2008

۵۵ بازديد

دانلود فيلم Slumdog Millionaire 2008

v9s7_z14.jpg

پسر جواني به نام «جمال» كه كودكي خود را در محله هاي فقيرنشين گذرانده است، فرصت اين را پيدا مي كند كه در مسابقه اي تلويزيوني به نام چه كسي مي خواهد ميليونر مي شود؟ ، شركت كند. او پس از وارد شدن در مسابقه ، تا آخرين سوال پيش مي رود. اما…

اطلاعات تكميلي فيلم Slumdog Millionaire 2008 :

كارگردان : Danny Boyle, Loveleen Tandan

نويسنده ها : Simon Beaufoy , Vikas Swarup

بازيگران : Dev Patel, Freida Pinto, Saurabh Shukla

كشور : UK | USA | India

زبان : English | Hindi | French | German

تاريخ انتشار : ?? December 2008 (USA)

شناخته شده به اسم : Slumdog Millionaire

لوكيشن فيلمبرداري : India

كمپاني سازنده : Celador Films, Film4, Fox Searchlight Pictures

Box Office فيلم Slumdog Millionaire 2008 :

بودجه فيلم : $??,???,??? (estimated)

هفته اول ايالت متحده : $???,???, ?? November 2008

Gross USA: $141,319,928

Cumulative Worldwide Gross: $378,410,542

فيلم ميليونر زاغه نشين به كارگرداني دني بويل در سال ???? ساخته شده است. اين فيلم محصول كشور انگليس و در ژانر خانوادگي و اجتماعي مي‌باشد. در اين فيلم دو پتل، فريدا پينتو، آنيل كاپور، عرفان خان , ماهش مانجركار به هنرمندي پرداخته‌اند.

Upnod.tv